Monday 19 December 2011

Foto's

Ik krijg af en toe een vraag om foto's. Van mijn huis waar ik sinds kort woon.  Ik zal vooraf wat zeggen. Nieuw Zeelanders, en vooral de dames, kleden zich goed. Ze hebben smaak. Maar qua huizen niet.  En dan nog is mijn huis een lelijk eendje.  Hier de toer.

1. Het huis van voren. Het zijn eigenlijk twee huizen, de mijne is de achterste helft. Met oprit.

2. Het huis van de achterkant. Het gras wordt gemaaid. De planten heb ik zelf gekocht.

3. De open keuken. Links zie je de zonne kamer aan de achterkant. Dat heb ik tot woonkamer benoemd. 

4. En de slaapkamer. De poppetjes liggen verkeerd.

Er is nog meer. Er is nog een slaapkamer, een bij keuken, een badkamer met bad. En een toilet. En er is een garage, dat is echt top! Maar daarover een andere keer meer.

En dan nog het "goede" nieuws. Het huis staat te koop.

Een week nadat ik het contract getekend had. De boefjes. Maar goed, ik mag hier nog 3 maanden wonen. En ondertussen zoek ik verder.  Er moet hier een droomhuis zijn!

Tot slot het perceel van mijn achterbuur man. Met zijn huisje erop, de voordeur. Hoe kan dit nou? Ik zie hier voor me: Twee verdiepingen. Wit gestuct. Rozen. Een woonkamer met gigantische ruiten. Een groot dak terras. Met citrus boompjes.

1 comment:

  1. Vet cool broertje, dank.
    Ben wel jaloers op zowel de brievenbus als het uitzicht van de buren (of iig het natuurdeel, niet de mess van zijn tuin...)

    ReplyDelete